Many people

Dagen är snart slut men det är iallafall slut med dagens sol och bad. Det har varit riktigt kul. När jag och malin kom ner dit var elin och hennes kompis där och vi satte oss vid dom. Lite senare skulle elin gå och då blev jag och malin själva men vi fick sen sällskap av jimi och gänget. Sen också jesper, hans kompis och hans syrra. Lite senare sen kom också två killar som jag alrdig sätt men det var Malins kompsi som jag sedan också började snacka med. Erik och sebbe. Det var riktigt kul. Men jag låg typ och skrattade hela tiden. Jag provade också eriks crossmoppe. Men jag körde inte. Satt bara där och suktade lite bara. Skulle vilja ha moppe men ändå inte. Jag vet inte varför menmen.

Ikväll ska jag träffa malin och frida tror jag och jag vet inte vad vi ska göra.


Malin tog kort upp i det blå som hon ville att jag skulle lägga upp,

Min onda och röda rygg. Det gör värkligen ont. Jag brukar lixom ha min bh på inersta spännet och nu har jag på ytersta och det gör ändå jätte ont. ( det är min överdel som man ser). den ser inte så röd ut på bilden. men den en väldigt röd.

Puss puss på er

// Ronja

Kommentarer
Postat av: Emelly

sv: jaa, tänka sig ;)

2009-06-26 @ 18:36:21
URL: http://emeliebennethansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0