Michael Jackson

Jag hörde precis att Michael Jackson är död. Jag har aldrig lyssnat på hans låtar så han är inte så känd för mig innan musiken. Han är mer känd som en kille man ser i tidningen som har opererat sig massa gånger. MEn jag tycker han var lite små läskigt. Män ändå R.I.P Michael Jackson.

I går var jag på crossbanan och det gick bra. Jag fick valkar i händerna som göra så j*äkla ont och det var också skit varmt. Jag ska köra på söndag igen för då är det träning.

Men i dag ska jag sola och bada med vännerna. Men det blir ingen solning på ryggen. Har brännt mig och det gör väldigt ont om man kommer åt. Så jag får bli lite brunare på framsidan istället.

Han en solig dag på er.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0