Mot landet igen

Föra helgen var det crosstävling men det blev inget av för mig. Vi var istället nere vid jungfrusunds maria och kollade lite på båtar och vattenskottrar som dom hade där nere. Det var faktist jätte kul. Det var också så himla varmt. Jag gick bara i linne och shorts. Så när jag kom hem hade jag fått en sol linje av mitt linne. Men som jag sa, det har gått ännu en vecka nu och jag ska till landet i dag. Cross först och sen landet.

I plugget i dag fick vi reda på några av våra betyg. Jag fick ett MVG i sjöld som jag blev jätte glad för, sen ett starkt G i engelska och svenska.
Men nu ska jag fortsätta packa så syns vi på söndag.

puss puss


Min solbränna på axlarna

// Ronja

Kommentarer
Postat av: Emelie

åå jävlar vilken bränna! :O

2009-06-05 @ 14:01:36
URL: http://emeliebennethansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: taack :) haha jaa. ursnygga juu! ;)

2009-06-05 @ 14:38:45
URL: http://emeliebennethansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0