Snart är det lov

Då var min korta dag avklarad.
I morse fick vi sista terminens veckobrev och vi gick igenom det som vanligt. efter det var det dags för tipspromenad inom matten. Det var väldigt svårt så jag co hmina tjejer gav upp, hehe. Sen var det spanska, vi lekte en lek som jag inte vet va jag sak säga att det var, men men.
Sen slutade jag. Jag gick melan 09.40-12.50.
Det var riktigt skönt att få sluta så tidigt.

Hör kommer veckans korta schema. mellan måndag och torsdag.

Måndag: skola som vanligt
Tisdag: Börjar kl. 09.30 med tävling inom våra träbåtar som vi har gjort två och två. Sen städda våra skåp
Onsdag: Det börjar med att vi får frukost i skolan vid halv 9. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Men vi går i skolan fram till lunch och sen får vi gå och och fixa oss för årets skolavslutning som börjar vid 15.00 och slutar 16.00. Sen ska jag till crossbanan.
Torsdag: Vet inte vad jag ska göra på dan. Men sen på kvällen ska jag till gårn emd tjejerna.

Puss puss

//Ronja

Kommentarer
Postat av: malin

Du frågar, jag svarar.

JA DET ÄR SANT!

Jag har en frågestund nu!

Så passa på!



Puss.

2009-06-08 @ 19:42:24
Postat av: malin

Du frågar, jag svarar.

JA DET ÄR SANT!

Jag har en frågestund nu!

Så passa på!



Puss.

2009-06-08 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0