Träning

Då var dagens crossträning klar och det var så jäkla kul. Körde med nya kläderna i dag så dom ser inte så nya ut i längre. Fick 2 vattenpölar över mig och var nära att skvätta ner min ena tränare. Men jag missade. I morgon drar jag till landet med elin som jag sa. Kommer inte köra i Strängnes i helgen, blir en annan gång.
Träningen i dag var lite varierat, lite enduro för vissa och lite koner och annat för många andra. Jag skulle ha prövat enduon men jag missade infarten och fortsatte på banan istället. Jag håller mig hellre där än bland alla sröngsten och sånt...
Näst träning är om ca 1 vecka och jag längtar verkligen. men jag kommer dom köra lite innan dess också. I morgon ska jag iallafall packa och sen om det är sol sak jag sola.

Ha det bra så länge.

puss puss på er.


Jag med mina gamla kläder. Dom hade jag inte när jag körde i dag.

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0