Trött

Heej bloggen

I dag var på på crossträning och det var riktigt kul. Men det var så himla varmt. Mot slutet var det bara jag och typ 2 kvar som körde. Alla andra var helt slut. Men det blev jag också sen på slutet. Så när jag skulle göra min sista sladd och då orkade inte jag hålla imot så jag välte och ville nästan ligga kvar på marken för att jag var så trött, hehe.
Sen drog vi hemmåt och pappa och jag drog och lämnade crossarna. Sen drog vi oss ner till mamma och brorsan som låg på stranden. Där träffade jag jimi och massa folk. Badade en stund men var sen tvungen att åka hem. Jag var så himla trött att jag nästan inte orkade hålla ögonen öppna. Så resten av dagen har jag tillbringat i sängen framför tv:en. Låter ganska tråkigt när det är så fint väder men jag orkade värkligen inte göra något. Orkade inte ens bära en cola burk. Joo det är klart men så trött var jag.

Så nu ska jag hjälpa mamma lite i våran nya garderåp och sen ska jag sova. Juste min mobil är sär så jag har inte alla nummer på min gamla. inte så intressant men så är det.

puss puss på er

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0