3 veckor <3

hemma hemma hemma. Jag är alltså hemma nu och sitter och bläddrar lite i nya H&M katalogen. Jag hittar faktist väldigt mycket fint.

I morse när jag vaknade och när jag kollade ut genom fönstret snöade det. Jag trodde det skulle sluta någon gång på dan men neej, Jag hade fel. Det snöar än så länge och det är lixom kväll nu. Det har snöat hela dan. Är så himla trött på det här vita nu. Vill ha sommar. Om det ska vara snö sak det vara massor och några få minusgrader. Men nu är det typ plusgrader. Det gillar jag inte. Men iallafall så gick det bra för mig på praoen. Jag serverade några stycken men det var inte lika många där som det var i går. Jag själv tycker det var gansak skönt men hehe, det är vad jag tycker. I går satt jag med min mp3 i nästan 4 timmar och skulle ladda in musik. Vi var värkligen inte bästa vänner just då. Men sen blev vi det och då var nästan alla låtar jag ville ha innen på den. Jag satt också och chattade med några.
JUSTE jag får inte glömma det bästa. Jag och Wille har i dag varit tsm i 3 veckor och jaa hehe nästa tisdag blir det 1 månad. Men då är inte hemma :( Men jag kommer ju hem på torsdan. Jag ska till fjällen. Det ska bli super kul.
Men nu ska jag fortsätta mitt bläddrande i H&M katalogen. Puss puss så syns vi i morgon. Då ska jag ta en halv 9 buss från mig så jag får lite sovmorgon. Det kanske blir ett litet och kort inlägg på morgonen.


Wille
 
Jag

R<3W
// Ronja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0