Cross besök

Heej bloggen.
I dag var det sista praodagen och nu är det helg. Jag ska till fjällen på sönda och elin sak följa med. Det ska bli så skönt och det ska bli kul att åka lite skidor och snowbord. I dag efter praoen var jag och kollade på min nya cross för första gången och jag var så överlycklig när jag såg den. Den var skit fin och jag vill ju såklart ut och köra direkt. Men jag har ett litet problem. Jag har inga dubb däck. Så jag får fortsätta träna lite på pappas så får jag börja köra min sen när våren kommer.  Men här kommer iallafall lite bilder på den.


Det ska på några dekaler till som kommer hemskickandes någon dag tror jag papsen sa.

Mina ögon blev lite konstigas på bilden, hehe
P.S. jag skulle ha kört cross i morgon men vi hinner tydligen inte sa lilla papsen och jag som lixom hade längtat efter att få köra.


// Ronja

Kommentarer
Postat av: lisa

najs! :D har själv en suzuki rmz 250cc. sjukt underbar sport!

2009-05-07 @ 20:58:48
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0