Ett gått skratt fölänger livet

Shululul bloggen.
Ännu en dag i plugget och jag sitter och har precis gjort klart mitt repotage till son som ska vara klart till på fredag som högst. Vi får se va min lärare tycker. Ikväll blir det lite matte plugg igen. Ligger lite efter för att jag har varit bort. Måste ta igen lite så jag inte ligger för långt back. I dag hade vi bild och det var så himla kul. Vi täjpade lite i jimis ansikte. haha, Precis när dom började täjpa tänkte jag på yes man för han gör ju så i den, så himla kul. Men jaja. inte så mycket mer att berätta om dagen. I morgon ska jag vara med M så det blir nog ingen blogg  efter skolan direkt. Skriver sen på kvällen.
Puss puss


Man ser inte så mycket på bilden. Men det var jätte roligt i värkligehetn

På toan med elin som stiker fram sin lilla hand. Hon satt på toa medans jag tog ett litet kort.

// Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det gjorde ont när ni drog bort tejpen från ögonbrynen :)

2009-03-24 @ 19:48:25
Postat av: ronja

haha okej,

Jimi ? :)

2009-03-24 @ 20:39:48
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa

2009-03-24 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0