Filmdag

Nu är jag hemma och ska snart äta tror jag. I dag sov jag hos malin och i går titade vi på två filmer. En film med Hilery Duff och sen en film som hette Mirrors. Malin somnade när vi titade på mirrors så jag låg själv i mörkret och kollade. Den var slut vid halv 3 och då gick jag och la mig. Så när vi vaknade på morgonen titade jag inte i så många speglar, hehe. Neej men det var inte så läskig men det blev lite obehagligt när jag låg i mörkret med en spegel brevid mig nästan. Iallafall på morgonen ringde jag och malin Wille och frågade om han ville träffas. Han var då med svante och jag och malin skulle först ner till Centrum och handla lite och sen fick vi skjus av hennes pappa till ungeför där han bor. Vi var inte där så länge så vi tog bussen hem till mig och titade på film. Det blev Besökarna och sen en film med Mary-kate och achely (vet inte hur hon stavas). Men sen vid halv 6 tiden skulle svante och wille hem så jag och malin följde dom till bussen. Men det kom aldrig någon buss så dom fick lov att gå hem till svante, hehe. ( Det tar ca.20-25 minuter). Sen gick jag och malin hem till mig igen för hon skulle hämta sina grejer och så skulle hon också hem. För mig blir det bara myskväll för i morgon ska jag praoa. Det ska bli så himla kul men jag är ganska nervös,hihi. Men det går nog bra får vi hoppas. Men nu ska jag äta så syns vi i morgon när jag kommer hem från min prao.

puss puss mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är malins föräldrar skilda?

2009-03-01 @ 21:03:50
Postat av: roonja

nee vrf undar du?

2009-03-01 @ 21:10:14
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: malin

hah, nån skrev det i min också! kolla!

2009-03-02 @ 07:25:50
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: roonja

aaa, jag såg det :S

2009-03-02 @ 07:37:13
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: Anonym



en du skrev ju " jag och malin skulle först ner till Centrum och handla lite och sen fick vi skjus av hennes pappa till ungeför där han bor"

2009-03-02 @ 20:13:38
Postat av: Anonym

men du skrev ju " jag och malin skulle först ner till Centrum och handla lite och sen fick vi skjus av hennes pappa till ungeför där han bor"

2009-03-02 @ 20:14:33
Postat av: roonja

Anonym: ja, men jag menar ju där Willes kompsi bor. Vi fick skjus till ungeför där han bor .

2009-03-02 @ 20:15:18
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0