HBT tema

Hemma från skolan igen. Vi hade tema dag i dag om HBT som betyder homosexuella, bisexuella och transpersoner.vi titade på två olika filmer om tjejer och killar. Filmen om killar hade redan jag och några andra sett på Våran kärleksvecka föra terminen. Den är helt okej. Tjej filmen var inte så bra. Vi skulle också göra kolars i våra mentorsgrupper i tjej och killgrupper. Jag vart med Carro och vi satt och letade efter så kallade snygga och fula tjejer i massa tidningar som vi sen skulle sätta på ett stort vit papar. På Slutet av dagen skulle vi göra en teater från några lappar som vi fick. Det blev tjej och killgrupper där med. Det var så himla kul och hela våran mentorsgrupp satt och ass garvade. Vi slutade sen vid halv 3 och då skulle jag hem och städda och det som jag tycker är så himla kul. Men om man sätter på lite hög musik så går det ganska bra. Så jag sitter här nu och har provat lite sommarkläder och mamma kom precis hem med ett par Harembyxor till mig. Ett par rosa som jag skulle ha köpt någon dag som jag åker in till stan eller solna. Men nu ska min städdning fortsätta. Vill att det ska vara rent och snyggt och inte damigt och stökigt. Men puss puss. skriver när jag kommer hem från puls och träning. Ska dit med mamma en sväng och träna lite. Ska faktist bli riktigt kul.


Den med fina tjejer , hehe

Den med jaha hehe ,

Klipp och klist

Linus och hans lilla grupps plansch, haha

Frida och helena

Lilla jimi på besök

Sen har vi då min lilla jobb kompis som satt och kollade lite bilder i frida tidningar

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0