Hocky + Ma´la

Det blev lite tvärt om nu, skulle skrivit innan jag la in bilden på tacos med det går ju bra ändå.

I dag var jag med malin och vi var på ö&b och köpte plock godis. Det var jätte biligt. 39.90kg tror jag det var. Sen bar det hemmåt och vi åkte hem till malin och där hade hennes mamma gjort lite te och fixat lite mackor till oss, Mumms. Sen satt vi och kollade på lite filmklipp på youtube och sen helt plötsligt när jag titade ut så snöade det. Jag VILL HA SOMMAR. Vill inte att det ska snö mer nu. Sen skulle malin äta och då gick jag hem för att också äta. Jag var riktigt blött när jag kom hem men jag frös faktist inte fast jag bara hade min bruna skin jacka. Jag och malin ska nu vid 7 ta bussen ner till vallen och kolla på hocky. Det var typ gubbar eller va hon sa mot A-laget. Men vi syns kanske i kväll eller i morgon. MEn i morgon ska jag träffa elin och då ska vi fara till Stenhamra.
puss puss

/ Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund i min blogg!

2009-03-27 @ 20:12:46
URL: http://lkarllson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0