Hojj

Heej.
Har precis gått igenom lite sommarkläder som jag har provat mig fram till om vad som är snygg och icke snyggt. I dag har jag varit i skolan som vanligt och vi hade hk. Jag skulle laga mat den här gånngen själv för föra gången var det jag och min grupp som hade teori. Jag tycker själv att det gick ganska bra på hk. Vi fick göra fisk och nånting med potatis. Jag presade potatisen och stekte fisken. Det blev gott. Sen när jag kom hem åkte jag ner till pappa som var vid hojjarna och där satt jag tills klockan blev kvart i 6 då vi åkte hem. Snart ska jag se 24:a. mamma och pappa säger att det är skit bra så jag får väl ge det ett försök. Juste jag pratade med Wille i dag också. Han ringde när jag var med pappa. Han undrade om jag vill komma till Stenhamra och träffas och ta med någon av mina kompisar också för han var med sin kusin Robin. Men jag kunde inte men vi ska höras någon dag här framåt.


Bild utan ansikte

Bild med ansikte

God natt
/ Ronja

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tjena bruttan! Nu har jag kollat lite i din blogg, schysst cross du fick! :-) Har lagt till din blogg i mina favoriter så nu kan jag hålla lite koll på er, hi hi. Kram

2009-03-31 @ 13:53:01
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0