Ingen rubrik

Plugg plugg plugg, Hela tid kan jag tycka. Var hos tandläkaren i dag och dom tyckte jag hade jätte fina tänder. Ena tandläkaren som skulle fota mina tänder hade lite tandborstteori med mig. Fast jag vet redan hur man borstar tänderna men hon skulle bara kolla mig. Sen skulle hon då fota och jag bara hatar att få in den dära lilla plastgrejen i munen. Jag får kvällvningar. Men iallafall nu sittar jag här och ska plugga matte tills på onsdag. Det är 5 uppgifter som vi ska ha klara. Låter kanske ganska lätt. Men om du frågar mig som är dyslektiker så är det inte så himla kul. MEn jag fick också tillbaka mitt matteprov i dag. Jag fick ett G+ som jag blev faktist ganska glad. Elin den lilla lykoosten fick ett MVG. Hon är så himla duktig. Men nu måstej ga fortsätta mitt pluggade och sen ska jag börja lite på mitt repotage som ska vara klart den här veckan och jag har inte ens börjat. Men det kommer någ gå ganska bra hoppas jag.

Puss puss så länge.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0