Jungfrusunds marina

Heej bloggen.

Nu är jag hemma från min prao plats och det gick faktist ganska bra. Det blev väldigt mycket folk mellan 1-2 tiden så då var det full fart i köket. Jag fick mest disca och skära saker. Men disca är kul på resturanger för det är inte som hemma. Men när det gällde skärandet var det inte lika kul. Jag särde både sallad, gurka, morötter och sen skulle jag skalla lök. Jag har så himla ont under naglarna efter all lök jag skallade. Till lunch fick vi samma som var på lunchlistan för gästerna och jag jag valde pasta med en laxsås som var jätte gott. Jag fick sluta en halvtime tidigare för jag han klart med allt och sen skulle dom på ett möte. Så det blev halv 4 istället för 4. Men nu är jag hemma och ska på träning vid 6 tiden så jag ska ta något att äta. Är ganska hungrig, hehe. Men vi syns. puss puss

Här är några bilder på resturangen jag kommer tillbringa dom här 2 veckorna

På vinterna

Och här är den härliga sommaren som jag vill ska komma tillbaka snart.
// Ronja

Kommentarer
Postat av: elin

2009-03-02 @ 18:23:42
Postat av: elin

oj xD jag råkade klicka bara, bilden när det är sommar påminner mig om båten :/ vi hade den nämnligen där i närheten :P

2009-03-02 @ 18:24:31
Postat av: erika

vem var din hemliga prao kompis då ? :O <3

2009-03-02 @ 18:32:45
URL: http://thorslunds.blogg.se/
Postat av: roonja

Elin: hehe okej. det låter riktigt mysigt. Jag längtar så himla mycket till sommaren. :)<3



Erika: Asså jag vet inte riktigt, hon hette Sara men jag såg henne bara ibland. Ibland var hon borta och sen kom hon tillbaka, hehe :)<3

2009-03-02 @ 20:13:49
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0