Lerigt

Heej igen bloggen.

För en stund sen kom jag hem från crossen och nu har jag precis duschat bort leran i mitt hår och lite i ansiktet. Crossåkningen i dag gick så himla dåligt. Det var skit lerigt och det gick skit dåligt för mig. Så jag tränade teknik på en mindre bana som inte var lite lerig. Jag måste lixom träna mer koppling och jaa hehe. Efter körningen var pappas 250 som jag körde på väldigt lerig så när vi skulle ner och lämna och tvätta den passade vi på att tvätta dom andra också. Men inte min nya 125:a. Men nu är jag hemma och ska snart åka och köpa thai mat med lilla pappa. Det ska bli så gott och det var så länge sen. Så jag ska fixa lite i mitt rum nu och sen ska vi åka. puss puss så länge


Man ska vara lite lerig när man har kört tycker jag.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0