Letare

Heej hopp.
Jaa, idag var jag med lilla malin och vi solande hemma hos mig. Det var riktigt skönt. Sen var det dags att leta upp alla mina fotbollskläder som jag ska lämna tillbaka till fotbollen. Men just då var mitt största problem att jag inte hittade shortsen. Jag brukar alltid ha koll på var jag lägger alla mina kläder. MEn just precis när man har ganska bråttom så ska man självklart inte hitta dom. Tillslut frågade M mig om jag had e kollat under sovan och ja det hade jag inte gjort. Där låg dom och skräppade. Så det var min dag innan jag åkte till fotbollen

Jag åka buss med erika och vi tog halv 7 bussen. Sen tog jag och erika bussen hem till centrum och där möte vi min lilla mamma och vi hjälpte henne att handla lite. Sen skjusade hon oss till gårn och där var vi en lite stund och jaa nu är jag hemma. Ska fixa lite med mitt repotage som ska vara klart på fredag. I morgon börjar jag halv 9 och det kan bli ett litet inlägg innan jag drar till plugget.

puss puss mina älsklingar

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0