Lyckad skidtur

Heej bloggen.
Första skoldagen för mig och elin i dag. Det gick bra faktist. Men jag var ganska seg i morse och när jag gick till plugget. Fjällen veckan med elin var så himla lyckad och så himla kul. Vill tillbaka. Fast det är gansak skönt att vara hemma igen. Slog i huvet när jag åkte snowbord så jag har fått nackspär. Gårdagens sista skidtur med mig och elin var så himla kul. Vi åkte lofsdalens brantaste backe som heter rännan. Vi hasade ner på sidan båda två och sen när jag skulle vända ramla jag och gled ner på sidan av låret halva backen. Sen kom elin som tappade ena skidan och gled ner på pjäxorna i full fart. Så det blev en svettig och lyckad sista dag i backen. Men just nu är jag hemma och ska plugga massor till min hemkunskap som är tills på måndag.

Jag lägger in ett inlägg med lite bilder snart.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0