Miss you

Jaa ennu en dag i Stenhamra. Jag och elin var nere vid stockby sjön eller jag kommer inte ihåg va det heter. Vi hade innan vi gick ner dit köpt en liten typ kaka som vi åt när vi kom ner dit. Vi satt där en stund och sen kände vi lite på isen. Den var inte hård längre. Vi började sen gå upp mot bussen som skulle gå kvart i 4. Det blev en 317 som vi tog. När vi sen kommit till centrum åkte wille förbi oss. Han såg inte oss för att vi satt på bussen. Men jag blev så glad att se honom. Vi har inte träffats på ca. 2 veckor. Han hade varit i Uringe och kört hojj. Jag är lite avis på honom. Har inte kört på jätte länge och jag saknar det jätte mycket. Nästa Lördag ska jag och pappa kasnke till lelles i Uppsala. Det är en crossaffär som ligger där som vi skulle ha åkt till för länge sen. I centrum sen hade jag lovat elin att  vi skulle se på när Ekerö hade match mot barkaby. Jag var inte så intreserad men men. Ekerö vann med 2-1. Sen kom pappa och hämtade mig på vallen och då skulle vi köpa pizza. Men nu ska jag plugga till mitt Spanksa omprov i morgon. Jag kan nästan allt.
puss puss så syns vi i morgon.


Påväg mot badet

Våra små kakor

Vi på bryggan

hehe, jag

elun

P.S. om wille ser det här så ska han veta att jag saknar honom så himla mycket <3

// Ronja

Kommentarer
Postat av: elin

jag sa ju att ekerö skulle vinna :D alex är ju bäst ;)

2009-03-29 @ 21:21:39
Postat av: ronja

haha jaha och, mina pengar gick i rök för det xD haha

2009-03-30 @ 08:52:09
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0