Prao dag 4

Heej hopp, vad sak man säga. Är ganska trött på det här heej blogge nu. Någon som kan komma med något nytt förslag?
Jag kom hem för en stund sen från praoen. Det har gått gansak bra i dag och min farmor ocg farfar kom och åt där. Sen när det var möta stod jag i discen med en Tailändere. Sen såg jag att wille gick utanför och då sprang jag ut och hälsade. Det var ganska pinsamt för jag lixom hade för stora kläder och allt sånt. Han var med sin kompis Max. Sen när dom hade gått gick jag tillbaka till discen och gjorde klart mitt tills klockan var kvart i 4 då jag gick och byte om. Min buss gick 4 och nere vid sentrum gick en buss som jag skulle byta till 14 över men jag trodde den gick 16 över. Men jag han och där på busshålldsplatsen träffade jag Jimi, Joel och victor som satt och väntade på sin buss. Jag har precis fixat i mitt rum och sak fortsätta lite till. Puss puss

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0