Trött

Heej bloggen.

Ännu en prao dag och det gick jätte bra och det var super kul. Jag fick lägga upp mat på talrikar och massa annat roligt. I morgon ska jag få baka och jag ska få bestäma lite. Sen ska jag också få komma på ett eget recept. Så himla kul. Jag slutade fyra i dag och tog då bussen hem. Jag har fått jätte ont i min svanskota så jag hoppar över träningen i dag. Så jag tog ett bad som jag aldrig brukar göra. Jag brukar alltid duscha, hehe. Men det var rigtigt mysigt för jag lysnade på musik också.

Men nu sak jag tita på någon film tror jag och vila lite. Är så himla trött.


Mina två olika badskum som jag hade i.

hehe, mina kläder

här var det då jag badade. Inte så stort men det var mysigt.


// Ronja, puss puss. Belden är tagen när vi var på Jorden runt resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0