Ännu en dag i på landet

Ännu en söndag och i morgon är det prao igen. I dag var på och kollade på crosstävling vid 11 och sen skulle jag hem. Hade inte så mycket att göra men sen blev det att jag och Elin var med varandra. Vi tog halv 2 bussen mot Björkvik och gick av vid Torslunda. Där träffade jag Wille en snabbis och sen gick min och elins buss till Stenhamra som vi skulle med en timme senare. Så vi bestämde oss för att gå. Det tog cirka 45-50 minuter och det var 5 km som vi gick. Det var ganska jobbigt och det var nästan bara evighets vägar. Sen var det ju som landet, hehe. Men när vi sen kom fram till stenhamra möte vi elins pappa och ehnnes syrra och då fick vi skjus hem. Men han skulle till sitt jobb i fridhemsplan så vi hänkade dit istället. Där drack jag två glas chocklad och elin ett glas och sen ett glas varm nyponsopa. Det var jätte gott. Vi fick också några karameller som vi satt och sög på, hehe. Sen skulle han också till Kista och handla något el utag tror jag det var. Så vi hadra satt kvar i bilen och väntade. Sen bar det hemåt. När jag kom hem stod maten klar och det var bara att sätta sig och äta. Jag var precis Right on time. Men nu ska jag fixa för i morgon och vi 8 tiden börjar något pogram på tv 5 som jag ska kolla lite på. Men vi syns i morgon och i morgon ska jag stå i serveringen med cefen. puss puss



Ronja <3 William

Elins två små mästervärk med sitt läpglans

Hehe, jag vid Torslunda.

Elin påväg till Stenhamra med reska steg. Det är värkligen landet här. Till höger sida hade elin en lada och en gräsåker. Sen åt vänster var det bara leråker.

Äntligen frame efter våran 5 km gå rund.

Elin med sin vara kopp

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0