Fjällenbilder 1


Första dagen och det var jätte fint väder.

Lite sladdar från våran bärbara tv vi hade med oss, min kamera och min ipod touch

Här är mitt och elins mysiga rum

Våran goda oboy med vispad grädde

Elin i dream park

Jag i dream park

Elins ramling efter ett hopp. Jag tror det var 111 ramlingen, haha

Hopp hopp i dream park

Den branta rännan. Den ser inte så brant ut men det är som att tita ner på en vägg (tycker jag)

En sidobild på rännan. Den bilden tog jag precis när jag nästan gliddit ner för halva backen. (Det är inte på det brantaste stället i backen)

En riktig härlig bild innan vi åker rännan. Man måste ju ta en härlig bild innan man försvinner hemmåt.

Det kommer mer bilder sen när jag och elin gott igenom alla bilder tillsammans

// Ronja

Kommentarer
Postat av: elin

min ramling var ju härligast xD jag blev ju förfan nästan överkörd när jag låg där.

2009-03-20 @ 13:28:30
Postat av: ronja

haha aa, det blev du nästan. Han blev ju typ rädd för oss efter det. hahah. men du gjorde mycket roligare ramlingar än den du gjorde på bilden. XD

2009-03-20 @ 14:59:52
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0