Lerig cross dag

Heej bloggen. I dag har jag varit och kört cross. Det var väldigt blött och väldigt väldigt lerigt och ganska många vattenpöllar. Men det gick gansak bra faktist. men det var halt och sen fick jag en duscha över mig. Det var två hojjar som kom åkade förbi mig och precis när jag var i en vattenpöl kom dom hoppande i den och jag fick allt vatten över mig. Så det blev lite kallt och gansak blött. Sen när jag kom hem träffade jag elin och vi hade inget att göra och då åkte vi till stenhamra fram och tillbaka för att ha något att göra. Just i dag slutade jag på fotboll också. Har inte så stor lust att spela längre ska sattsa på crossen.
Men nu vet jag inte vad jag sak säga mer eller jo juste, jagh hörde från min bästis malin att när dom hade spelat i dag hade min andra bästis erika gjort illa såg så mycket att  ambulansen var tyungen att komma. Jag tycker så synd om henne. Ska ringa och kolla hur det är med henna någon dag. Vet inte riktigt när hon kommer hem men malin sa att hon kanske skulle få komma hem i kväll.
Men ha en fortsatt trevlig kväll och här kommer lite bilder från när jag var på crossbanan. puss puss


Min monster dryck som var jätte gooood.

Lilla jag på pappas 250cc

Kommer åkade för att vila lite efter en lerig körning.

Lite nerför

dagens körning avklarad
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0