A long day

Ojojooj. I dag har det varit en lång dag för mig. I morse vid halv 11 åkte jag till solna och shoppade lite för pengarna jag fick när jag fyllde. Det blev ett par jeans, ett par andra byxor, 2 smyken och ett par solbrillor. Jag blev faktist riktigt nöjd med allt. Jag skulle ha åkt in med mamma men det blev inte så. När jag sen kom hem var det ingen hemma så jag ringde mamma. Hon svarade med en ganska arg och stressad röst och jag frågade ju såklart varför. Hon sa då att Charlies alldeles nya cykel hade blivit snodd i lekparken när han precis satt brevid och lekte med en kompis. Asså man fattar inte hur mycket Dumhuven det finns där ute som bara håller på att snor saker hela tiden. Mamma kom sen hem för att fixa lite mat till morriz och sen skulle hon ut och leta igen. Jag hjälpte henne och då möte vi en utav våra grannar som hjälpte till fast tog bilen istället. Jag hänkade med i bilen för att hjälpa honom (han vet inte riktigt hur den ser ut). Men såklart så ska man inte hitta något. Det var inte en kotte ute. Det var alldeles tomt. Så det vara bara att åka hem igen efter våran långa runda i bil. När pappa sen kom hem följde jag med honom och satte upp bilder på cyken och telefonummret. Men nu sitter jag här frussen och kalla. Det började precis snöa när jag och pappa var vid statoil och jag som hade hoppas på att det skulle vara sol och fint väder. Vill lixom att crossbanan ska torka upp lite till nästa lördag då jag ska upp och köra. Vill ju pröva min nya men om det fortsätter med snö måste jag köra pappas med dubbdäck. Men det är också kul.

Så nu ska jag fixa i mitt rum. Det är ganska stökigt. puss puss

Här är sakerna jag köpte i dag.


Harembyxa 199:- på gina

Ett par ljusa jeans från Gina 499:-

Mitt armban jag köpte på Gina 129:-

Ett par coola örhängen på Gina 79:-

Sen mina efterlängtade örhängen från Glitter. Mina föra gick sänder så jag köpte ett till par. Jag bara älskar dom. Dom är lite fluggaktiga men men. Jag gillar sånt. Dom kostar 100:-

// Ronja

Kommentarer
Postat av: malin

örhängen? :P

2009-03-23 @ 08:06:44
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: malin

Öppen frågestund i min blogg!

Fråga hur mycket och vad du vill!

Pussar!

Malin.

2009-03-23 @ 17:14:28
URL: http://baraamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0