Världens bästa födelsedag

Jag tror faktis det är världens bästa födelsedag.

Släkten gick för en stund sen och jag fick precis lite hjälp av pappa med att ladda in det nya pogramet till min nya ipod touch. Jag fick den av min farmor och farfar. Blev så himla glad för min föra var jag typ ovän med, hehe. Sen fick jag också lite pengar och biokort. Men vill ni veta va det bästa va. Jag kan knappt säga det för att jag är så himla glad. Jag fick min efterlängtade cross. En 125a suzuki blev det. Jag blev så himla glad att jag nästan höl på att börja gråtta när jag såg bilden på den som pappa hade fixat fram från datan. Det går värkligen inte beskriva hur glad jag är just nu. Jag som lixom har schattat efter en hela tiden och värkligen velat ha en. Så fick jag en. Jag är så glad. Har sagt det ganska många gånger nu, hehe. Men jag lägger in bilderna snart så får ni se.
puss puss så länge.

// Världens gladaste Ronja

Kommentarer
Postat av: elin

gud va kul :D jag har med mig min ipod laddare och dne kan du oxå andvända sen på söndag :D

2009-03-12 @ 21:44:47
Postat av: ronja

aaaa :D okej, men jag har en egen :)<33

2009-03-12 @ 22:08:54
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: malin

söndag?

2009-03-13 @ 07:54:17
URL: http://baraamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0