Åkeshovs simmhall

Heej bloggen

Dagen började med att kolckan ringde 5 i morse och jag gick ner och fixade lite mackor och så vidare....
Sen vid 6 tiden kom elin och vi drog då mot Åkeshovs simmhall. Vi fick skjus av min lilla pappa. När vi kom dit fick vi vänta en stund på att dom skulle öppna. Sen var det mot poolen. Jag hade själv hoppats på att få hoppa trambolin men så blev det inte med det. Det var gansak mycket folk där just vid den där tiden. Elin körde väldigt hårt med mig och det var så himla jobbigt. Vi simmade flera längder och sen vid halv 8 tiden trog vi till barnpoolen och gjorde lite styrekondition. Det var faktist kul. Sen var det mot duschen och fixa sig för skolan. Men innan skolan skulel vi äta en god frukost som vi hade med oss. Vi hittade en riktigt solig plats vid nya elementar där vi slog oss ner och åt våran frukost.
På bussen hem träffade vi 2 från klassen som vi hade sällskap med.
Så dagen har varit väldigt varm och väldigt tråkig. Det var väldigt kort också.
Men nu ska jag plugga som jag inte har gjort på länge känns det som. inte så kul men det måste göras.
JUSTE... Det var en orm i våran skola. Så himla äkligt. Den var väldigt liten. Jag tror det var en liten kopparorm. MEn den var så himla äklig och jag har värkligen ormfobi.

Här kommer iallafall lite bilder från dagen:


Jag och elin blev fotade av en tjej som jag frågade, hehe

hehe,

Tråkig matte lektion

Jag och mala

Jimi. mala och jag på våran spanska lektion

Mina, mala's och jimis ben.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0