Bad i morgon

Tjaba tjena bloggen!

Dagen har varit lång och jag har hunnit med väldigt mycket. I morse drog jag ner till crossen. Dom behövdes tvättas och bli lite rena. Dom kommer ju ändå bli smutsiga igen men men. Sen sopade jag i släpet. Jag fick hjälpa av min kusin men han var ganska lat, hehe. Sen kom pappa och han brorsa ner. Dom har varit och fiskat under helgen så pappa kom och hämtade mig när jag precis var klar. Sen efter det när jag kom hem ringde jag elin. För i morgon ska vi två åka till åkeshovs simmahll och bada. Vi får skjus av min pappa och vi ska vara där när dom öppnar och det blir då kl.06.30. Vi hinner bada en stund tills vi ska ta 09.00 bussen hem och sen blir det skolan. Så jag och elin åkte ner till ica för att köpa lite frukost som vi ska ha med oss. Sen drog vi hemmåt och elin skulle till sin mormor och äta middag och jag ska själv fixa för i morgon lite grana. Har väldigt svårt att välja bekini.

Hoppas ni har haft en bra lång helg. Det har jag haft.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0