Fredag

Heej bloggen
Det har varit en lång dag och vi fick äntligen se 9:ornas musikal. Den var faktist bra och man skrattade väldigt mycket, hihi. Efter musikalen slutade vi och då gick jag och malin till Birka skolan för att jag ville träffa lilla Wille. När vi kom ditt satt han på en bänk och väntade på att hans pappa skulle komma och hämta honom. Han berättade att han skulle till skåne och tävla. Så vi får hälsa honom lycka till.
Sen bar det av hem till. Vi tog en bitt äppelpaj och kilade vi på mitt rum.
I morgon blir det crossbanan. Jag skulle ha kört men det blev inte så. Ska hjälpa brorsan att komma igång med sin hojj och sen ska jag följa med min grupp ut och kolla lite. Så det blir en tidig morgon så jag ska fixa mig lite för att sen gå och lägga mig för att inte vara allt för trött i morgonbitti.

Puss puss och ha en bra kväll/ lördag


Frida, elin och jag påväg till musikalen

Malin

Jag

// Ronja

Kommentarer
Postat av: elin

mitt hår ser ju förfan svart ut!

2009-05-08 @ 22:49:59
URL: http://baraamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0