Hur kan det gå till ?

Är det jag som krymper eller är det dom som växer?

På inte så lång tid har nästan alla börjat växa om mig. Jag känner mig inte så stor längre. Börjar bli den lilla. Dom som jag och vissa kalla små och korta blir nu kallad stora och lång och nu är jag en av dom små och korta. Det går så fort. Jag har själv inte vuxigt något på nu ett år nästan och jag är 1,63. Längre än lilla mamma. Så jag vet inte riktigt om jag blir riktigt mycket längre.



Jag till vänster och malin till höger

I 6-7 var jag längre än henne och nu sa det bara PANG! då hon nu är så mycket längre än mig. Hur kan det gå till? Jag kommer bli den lilla korta nu, hehe.

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0