Internet !

Heeej bloggen
Det känns värkligen som lördag fast det bara är torsdag.
Just nu sitter jag här på landet och bloggar. Mammas brorsa hade sin lilla dator med sig som jag fick internet till. Så jag har internet för första gången på landet. Ganska skönt om man inte har något att göra. I dag har jag åkt lite moppe fram och tillbaka till affären med min morbror och hans pollare. Det är så himla kul.
I morgon åker vi till strängnes och det blir lite glass och kanske lite shopping. Vi syn kasnke ikväll eller i morgon om jag har tillgång till internet.

puss puss
// Ronja

Kommentarer
Postat av: Emelie

härligt med internet ;)

2009-05-22 @ 20:57:31
URL: http://emeliebennethansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0