Lediiiiig !

Heeej bloggen

Förlåt förlåt förlåt....
Har inte hunnit blogga. Det har inte varit så mycket men jag har bara inte hunnit.
Men men, i dag hade vi origentering på Körsön och jag och elin skulle ta VG-banan och vi klara den. Det gick jätte bra och vi hade jätte bra samarbete. Efteråt var vi skit svettiga så vi drog ner till vattne och stoppade huvet i vattnet. Det var värkligen så himla skönt.
Sen blev det slöjd i skolan när vi kom tillbaka. Dte var ganska kul.
Men nu är vi lediga. så himla skönt. Ska till landet i morgon och har ingen dator. Men jag kommer hem på lördag på dan tror jag.

Så ha det så bra och en rolig helg


Jag och elin på bryggan

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0