Moppekort

Heej bloggen.

Dagen har varit ganska lång och rolig. Skolan var väl sådär som den brukar. Men det är skönt med sommarlova snart. Efter skiolna gick jag hem och skrev på min uppsats och sen träffade jag elin. På kvällen sen ville hennes syrra ta lite kort på oss. Så vi fick leka lite modeller för henne. Det var faktist kul. Innan middan tog jag och elin en cykeltur förbi maskbaken och sen mot ica där jag skulle hämta moppepaprena. Jag ska ta det där moppe kortet. Sen påvägen hem cyklade vi via statoil och sen genom träkvista vallen. men där skulle vi inte ha cyklat. Jag råkade ramla och det var inte så skönt. Ska slog i båda knäna och ena fingret. Så bättre lycka nästa gång. Sen bar det hemmåt.

så du blir det plugg till moppeprovet som jags ka göra någon dag här framåt.

puss puss på er
// Ronja

Kommentarer
Postat av: emelie

Hehe, bilder kommer ;) :D

2009-05-28 @ 10:22:38
URL: http://emeliebennethansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0