Shopping + tvätt

Dagen började med att jag vaknade klockan 9 och gjorde mig iordning. Skulle han träffat Andrea idag. men så blev det inte. Så jag drog in till solna en snabbis och kollade efter en skolavslutningsklänning OCH JAG HITTADE EN !
Jag blev så glad, för jag brukar vara så himla kräsen. Men det fanns massa fina kläningar. Det blev en vit och den är gansak kort. Ni får se bil på den när det börjar närma sig skolavslutning. Jag köpte också ett linne och en super söt gul bh.
Påvägen hem sen tog jag en sväng till lilla farmor och farfar där mamma var. jag tog sendan sälskap hem med henne. (Dom bor på gällstaö, se det är inte långt hem). Sen tog jag jag bussen tillbaka för att lämna en kläning som min farmor ska få sy upp. Den är väldigt lång så hon ska få kapa den lite. Sen var det mot crossen. Den var väldigt damig så jag tog och tvättade och gjorde den rena medan jag väntade på att pappa skulle komma. Han har varit och fiskat i helgen så det har bara varit jag, mamma och brorsorna hemme.

Sitter nu och pluggar till hk-läxförhöret som är till i morgon. Kan nästan allt så det går nog bra. Vi syns i morgon.


Den gula och supersöta bh:n

Mitt linne, det är lite blommigt upptill och den har tre små knappar.

Många pusssaaar !

Kommentarer
Postat av: agnes

rösta gärna på mig till veckans blogg, du röstar här, jag är nr 1: http://linnearinzen.blogg.se/2009/may/finalister-i-veckans-blogg.html

2009-05-11 @ 12:38:19
URL: http://aagnesb.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt linnet? :)

2009-05-13 @ 18:38:07
Postat av: ronja

Svar: Det är faktist från H&M :)

2009-05-14 @ 20:39:33
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0