Sol ?

Skoldagen är avklarad och ska till crossbanan i dag igen. Det har regnat gansak mycket i dag så vi fpr se hur det ser ut där uppe. I dag hade vi matte diagnos och det var ganska svårt. Vi hade också ett engelska prov som var typ oförberätta. Hon hade gjort olika prov till oss. Jag fick då göra en skriv uppgift och det kändes faktis bra.
Just städdade rummet precis också.

Vi syns i morgon och då ska jag och elin ner till träkvista vallen och se på någon fotbollsmatch som hon sa.
Puss på er.


Min och malins träbåt som vi gjorde på non i dag. Malin skrev och jag ritade en Kalle anka.

Frida och jag läste lite Kropp och Knopp, hihi
 
Min obäddadade och bäddad säng

Här är boken jag fick som jag ska plugga till för att få förarbeviset till moppe. Ska träna en del på det nu.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0