Suuuuun

Heej bloggen
Tjejmiddan igår var en skuse. Det var jätte kul och jätte god mat. Vi alla beställde in kött och sen blev det en god efterätt med smulpaj med hallon och vaniljglass. Fast elin tog en cheescake. Vi var där till ca. halv 12. Vi satt både inne och ute med filtar och det var riktigt mysigt.

I morse ställde jag klockan på 8 och jag skulle ha åkt och kollat på crosstävling. Men jag och pappa drog ner till crossen istället. I morgon blir det körning för mig så jag var nere och fixade lite i dag. Om en stund ska jag träffa Erika.

Ha en bra och solig dag.

Bilder från tjejmiddan


Elin & malin

Våran mat som vi beställde in

Mi

Efterätten

Tjejerna + jag som tar kort , hehe


Crossen:



Mitt lilla mästervärk med min monsterdricka. Den blev till bra användning

// Ronja

Kommentarer
Postat av: elin

ska du inte lägga ut bilder på det du fick`? ;)

2009-05-16 @ 14:51:22
Postat av: Sandra

HAHAHHAHAHA

2009-05-16 @ 16:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0