Tråkig lördag kväll

Tråkigt, tråkigt och tråkigt.
Det är lördagkväll och ingen är hemma. Så himla tråkigt.

I dag har jag varit på crossbanan. Skulle ha kört men det blev inte så. Jag fick lite teori istället. Men det är inte dumt det heller. men jag blev värkligen så himla sugen på att köra när jag såg alla andra köra idag och det var perfetk underlag. Men jag ska upp på onsdag. På kenta träningen och sen är det tävling i helgen och sen på söndag är det träning igen. Så det blir ganska mycket cross i veckan iallafall.

I morgon ska jag träffa andrea. Det var ganska länge sen vi sågs nu och jag saknar henne jätte mycket. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Åka in till stan eller något kanske och ifall vi gör det sak jag kolla på skolavslutningskläning. Det börjar bli tid för det nu. Man behöver kanske inte köpa men man kan kolla runt lite.

Ikväll är det Robinsson och jag ska nog kolla på det. men ni får ha en underbar lördagkväll så syns vi i morgon.

Många kyssar Ronja

Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Haha, tack söt!

2009-05-10 @ 20:03:02
URL: http://moaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0