Ett halvt handtag

Heej bloggen.

Igår var det cross och det gick värkligen inte bra. Det fösta jag gjorde när träningen började var att jag ramlade och hantaget till frambromsen gick av. Men sån tur var hade ola, min tränare på helgerna ett extra handtag till just min hojj. Så jag kunde ut och köra ingen. 
Men idag har jag bara tagit det lungt och drog ner till hojjen efter skolan för att göra den lite ren.
Har också precis fixat för i morgon.'

Juste det.  det roliga är också att jag fick hem vilka jag och andrea ska bo hos när vi åker på språkresa i sommar.  Jag och Andrea sak försöka ta kontakt med dom nån gång innan vi åker.


Mitt avbrytna handtag


// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0