Bättre tid

DÅ var dagen avslutat och jag har aldrig haft så himla kul. Fröst hittet slog jag rekord på min tid på banan och det var med 6 sekunder OCH DET ÄR MYCKET! Men sen andra hitet gick det skit dåligt. Men det var första tävlingen för mig och jag tycker det har gåt bra. Jag fick bra och sköna starter och banan var bra, men blev lite demig på slutet. Så just nu har jag en ganska damig näsa. Ska vänta tills brorsan har duschat klart och sen när vi alla är klara drar vi till landet. Men jag vill inte sova där för det är crossträning i morgon så vi åker hem ikväll. Vi ska bara käka middag där. Nästa tävling är nästa helg men det är 2 eller 3 timmars enduro och det är inte något för mig tror jag.

Vi hörs ikväll.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0