Klipp klipp

Nu har jag äntligen fixat en bra tid tills jag äntligen ska klippa mig. Det är 2-3 veckor dit, men jag måste stå ut. Det fanns inga bättre tider. Jag ska klippa kort. Har sett en jätte snygg frisyr på en blogg. Den är skit snygg. Vill igentligen ha ganska långt hår men min längd jag har nu hatar jag, så jag ska klippa kort. Det är både skönt + att det är skönt när jag kör cross. Det är så jobbigt att ha långt hår när man kör cross. Det blir bara trasligt och massa lera i det. Det är inte så att jag är rädd för lera bara för att jag får det i håret. Men det kan vara gansak jobbigt att få ut det ibland. Men jag har mitt löshår så det är bra, ifall jag tröttnar på det korta är det bara sätta i det långa.





Här är några bilder på hur mitt hår ser ut, inte bästa bilderna. men jaja. hittade ingen annan bild för tillfället.

// Ronja


Kommentarer
Postat av: Tova

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 04:09:01
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0