Har inte tid

Okeej, jag vet att jag inte har skrivit på länge och jag har bara inte haft tid. Har haft så mycket den senaste tiden. Iveckan blir det också mycket. Nästan cross varje dag. vi ska ha cafet i klubben så det blir mycket den här veckan. Men det ska bli kul. I dag var jag på tävling i morse iallafall och kollade. det var skit kul och jag blev själv sugen. Sen drog jag och mamma till brommaplan för att sen möta min gudmor och hennes man. Vi skulle till  sveriges telivision och sitta i publiken på så ska det låta. Min gudmor hade fåt resarverade blatser av en utav dom som spelar piano. Men vi hörs och syns. det blir nog inte så månag inlägg den här veckan tror jag. men ha det så bra.

puss puss på er

// Ronja


Kommentarer
Postat av: simon vk

:) ja det kan vi göra <3

2009-09-06 @ 21:16:59
URL: http://simonvk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 14:00:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0