Jag tror jag är tillbaka

Japp då är jag tillbaka och ska försöka börja skriva igen. Men det blir nog mindre inlägg än va det var förut.

Idag var det skola som vanligt och skulle igentligen målat lekstugen men det blev inte så. Fick ju min mobil innan jag åkte till england. Och för att jag fick den skulle jag lekstugen. Det känns lite trögt nu när man vet att man redan fåt någont efteråt. Men ett arbet och ett arbete. Sen drog jag och pappa upp till crossbanan för att lämna kassarlådan för att det är någon annan som ska ha cafet den här veckan. Sen drog vi hem och jag själv tog en runda i spåret. Det var riktit skönt.

Fats i morgon blir det då målning för jag är ledig i morgon och på torsdag bara för att vi har utväklingsamtal. Så det ska bli skönt. Sen på kvällen blir det nog lite crossträning innan lördag. Har inte så mycket mer att berätta. Men vi hörs väl antagligen i morgon.

Puss puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0