Kort helg?

Då var det söndag och tiden går så fort. Vill att det ska vara helg några dagar till. Igår kändedes de tsom söndag, väldigt konstigt.

Igår var jag iallafall hade jag crossträning för sista gången och såklart är det något som ska krångla då. Dom såg att jag hade fått punka men det var inte det. det var bara dåligt med luft. Så lite tur hadejag iallafall. Sen när vi kom hem byte vi till mina nya fäljar som pappa hade köpt. Se på kvällen igårdrog jag ute med elin och några av våra grabbs, Vi tog mopparna mot Stenhamra och var där typ hela kvällen. Det var faktist skit kul. Se lite annant än bara lilla ekerö. Sen idag målade jag för andra och sista gånegn lekstugan som jag skulle måla. Det tog ungefär 1,5 timme tror jag. Sen typ tog jag det lungt och kollade på film: gick upp vid 11 idag och jag har inte sovit så länge på skit länge.

Ajaj i morgon är det plugget igen och jag börjar 9 istället för 8 och det ska bli lite skönt med lite sovmorgon iallafall.

puss puss på er

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0