Ledig igen

Lediiig idag också och ska passa lillebrorsan en liten stund sen. Sen ska jag träffa Elin.

Igår satt jag ju och målade och det tog ca. 2 timmar. Men det gick väl bra. Sen var det dags för mitt utväklingsamtal och det gick jätte bra. Tycker inte det är särskillt kul att gå på sånt blir skit trött när jag sitter där inne. Sen drog jag ner till crossarna och fixade lite och sen kom pappa. Då drog vi till banan för att träna lite. I början gick det sådär men det gick det bättre. Körde med nytt backdäck och det blev mycket mer fäste. Mitt andra har jag slittet ner gansak mycket. Men jag tror vi ska byta fram också innan lördag. Så blir det helt nya däck att köra på. Satt också och gjorde min so-läxa igår kväll. Det var skit svårt.

Men nu skaj ag ta mig ner i duschen och sen är det väl bara att börja leka med brorsan.

Ha det bra så syns vi. puss puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0