NERVÖS !

Precis fixat lite för i morgondagens crosstävling. Det ska blir skjukt kul, men vi får se hru det går. Första tävlingen och då kan man inte vänta sig något stort. Fixade lite med ett par träbittar så jag skulle kunna nå ner i starten, Tvingade kussinen med att hjälpa till så nu är det klart. Snart är det också dax att käka lite mat och sen vänta tills pappa kommer hem från sitt fiske. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer ännu, men ska ju upp tidigt i morgon så dte blir inte så länge om jag trar ut. Vad ska ni göra ikväll?
Ni ska bara fatta hur jäkla nervös jag är inför i morgon. Det ska bli sjukt kul men det går inte att förklara min nervösetet för i morgon. Ska vara där vi 9 i morgonbitti och sen börjar det.

Men ha en bra kväll så kanske vi hörs ikväll.
puss puss på er

P.S. ska försöka lägga in liite bilder ikväll.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0