Packa

Japp, då är skoldagen slut och det är bara för mig att börja packa. I morgon drar jag och alla 9:or på camping på Adelsö. Det ska faktist bli kul. Ska ner och handla grejer ikväll med mamma på ica. Man ska lixom ha med sig lunch och sen något att grilla på kvällen. Men det är väldigt bra.
Men som nästan alla min kompisar vet så har jag problem med att packa lite, jag packar alltid för mycket. Så jag lär ju stå här hela kvällen ikväll och packa ur och pcka i. Jag vet häller inte vilken väska jag ska.... Jag har stora problem just nu som ni kasnke märker. Men jag kommer säkert på något "snart".

Vi hörs ikväll så lägger jag ut en bild på min packning när jag är klar.

puss och heej

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0